خاطرات کاغذی

ببینید | آکوامن

مرد هفت دریا بی‌خبر از حوادث عجیب و ناشناخته در حال وقوع، در دنیای زیر آب مشغول تجسس بود. او با دوست جوان خود اکوالاس به همه جا سر می‌زد. «آکوامن» را باید قهرمان دنیای زیر آب کارتون‌ها بنامیم که در جنگ دنیای زیر آب از قدرت فوق‌العاده خود برای دفاع از شهر باستانی و زیردریایی آتلانتیس و زندگی‌های دریایی در معرض خطر استفاده می‌کرد. اگر خاطرتان باشد برای رفتن به ماموریت مرکبش یک اسب‌دریایی به نام طوفان بود.
کد خبر: ۱۴۶۱۲۲۹
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 16

حمله یک زیردریایی سیاه شیطانی به آکوامن، پیداکردن چهار غول گرفتار در یک غار دریایی توسط این قهرمان، حمله جوخه‌ای از زیردریایی‌ها به آتلانتیس، حمله نهنگ‌های مکانیکی به آکوامن، مواجهه این قهرمان با نژادی غریب از موجودات فوق‌علمی زیر آب، لاشخوری که می‌خواست با کشتی به شکل خرچنگ به جنگ با آکوامن بیاید، انفجار یک آتشفشان در زیر دریا و آزاد شدن هیولای آتشفشانی، تهدید‌های اژد‌های یخی و ... ازجمله ماجرا‌های این کارتون هیجان‌انگیز بود.

آکوامن با عنوان انگلیسی Aquaman، محصول سال‌های ۱۹۷۰ ــ ۱۹۶۷ کشور آمریکاست که توسط پل نوریس و مورت وایزینگر تولید شد. این مجموعه اولین‌بار سال ۱۳۵۴ از تلویزیون ملی ایران روی آنتن رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها